dijous, 5 de juny del 2008

Un nou bloc

Avui m’he inspirat en crear un nou bloc on contaré quan tengui temps, les meves alegries, penes, sentiments, pensaments, .... tot el que me vengui al cap al moment més precís.

Som una al.lota molt activa, sempre duc truis damunt i no sé estar aturada sense fer res.

L’escoltisme és el meu estil de vida, disfrut, desconect del món i dels meus problemes estant amb els al.lots, fent-los riure i passar gust d’allò que estan fent i a la vegada van aprenent que a la vida no tot són rialles, que hi ha els seus alts i baixos i molts de problemes que han de sebre assumir i superar.

Per sortir de la rutina i d’esestressar-me, el que me va millor és pegar bots a les ballades o a les classes de ball de bot. Fa 3 anys que ball i quan me vaig apuntar a aprender-ne no me pensava mai que m’agradas tant!!!!

I ja fris de que arribi l’estiu per sortir per les verbenes de les festes del poble, allà et trobes a tot quisqui i el 80% de les persones que et trobes són escoltes de per totes bandes de Mallorca. Es respira un bon ambientillo.

I res, ja aniré penjant pensaments i tot el que me passi pel cap.........