dilluns, 30 de juny del 2008

Fi de festes de Sant Marçal i sus de les verbenes d'estiu!!

I avui acaben les festes de Sant Marçal!!

Després d’una setmana d’actes de tot tipus ;
Dimarts ball d’aferrat
Dimecres ballada on vaig passar molt de gust de ballar, malgrat es trispol no era massa bó i un pic dins algun rotllo o altres amb parella o amb el rotllo de 4 persones varem ballar quasi tot el temps amb Aires des Pla i Caliu.
Dijous horabaixa tallers i jocs infantils, on amb l’Agrupament hi participavem.
Divendres hi havia nit jove, però jo vaig anar a la Biofesta; li devia a na Joana, sino, em mataria!!!!!!!!!
Dissabte verbena, amb Ossifar Revival i dos grups més, però jo sols vaig anar a veure Ossifar.....
I ahir diumenge anarem a fer un voltí!
Avui hi ha tribut a Frank Sinatra i focs artificials!

Casi cada dia per les festes i a fer gasto al xiringuito dels pioners, que han de treure duros per anar de campament!

Un any més les festes de Sant Marçal que donen el sus a començar les festes de tots els pobles, a les de Sant Marçal segueixen les de Pina, Biniali, Pòrtol, Santa Maria, Binissalem, ..... i així fins sa vermada que són les darreres de l’estiu!

Mentres, anirem preparant el campament, que partim a Ses Covetes del 28 de juliol al 3 d’agost!
Quines ganes de vacances!!!!! I de desconectar!

Ahir, després d’una setmana on estaves lluny, al Nord d’Europa, has tornat i tornam a estar juntets!

Fins aviat!!!!!