dilluns, 7 de juliol del 2008

Un cap de setmana fantàstic i aprofitòs



Divendres horabaixa en sortir de la feina anarem a fer una volteta per Pòrtol a repartir programa de les festes del Carme.
El vespre, teniem sopar amb el meu germà i la meva cunyada a ca sa nostra cosina, i entre sopar i la xerradeta es feren les 2...

Dissabte me vaig aixecar una mica més tard de lo normal i vaig pujar a Pòrtol a dinar a ca sa pradina.
Haviem de ser a les 17h a ca sa meva cosina Sandrita, que era el dia de la seva “despedida de soltera” i les amigues varen preparar un TAPPER SEX!
No havia participat mai a un tapper sex (però si que m’havien xerrat molt bé) i sa veritat que va ser molt divertit, sabeu que hi ha de coses!!!!!!!!!!!! Per poder gaudir juntament amb la parella i també totes soles :P ; de les coses més senzilles com olis per fer massatges, passant per disfresses, jocs, lubricants, i més per amunt! Amb una horeta estarem llestes i qui va voler comprar ho va fer!
Ens anarem a dutxar per estar a les 21.30h a la Nova Piccola de Italia al Marítim, per sopar i fer la bauxa amb boy inclós!
I res, vaig fer prestet, a les 2.30h ja era a casa!

I diumenge vaig anar a la platja amb el meu nin!
Cala Varques va ser la elegida, enfora i amagada, on has de caminar 10 minuts per arribar-hi.
Pareix que no l’ha de conèixer ningú, però estava estivada de gent!!!!!!!! Molt guapa, amb una aigua transparent i molt neta!
Una bona solejada ens varem pegar i menos mal que duiem la “sombrilla” perquè sinó hauríem acabat socorrats! I res, per sortir amb el cotxe va ser una mica xungo ja que el camí era molt estret i entre cotxes a una banda i matorrals a l’altra el cotxe va quedar una mica així.

Després de tot aquest cap de setmana me vaig quedar amb ganes d’anar a alguna ballada però diumenge sols hi havia mostra a Can Pastilla i tant dissabte com divendres que n’hi havia a varis llocs no me va anar bé anar-hi!

Ara vorem si aquest cap de setmana que hi ha i on podem anar, per ara, dissabte combrega una cosina!

Fins aviat!