divendres, 12 de setembre del 2008

Ballada a Santa Maria del Camí

Arribarem a la Plaça de la Vila, però era ben buida. Persones aseguts a les cadires amb taules de defora del bar Can Beia però no es sentia cap renou de ballada!
Menos mal que a traves de una telefonada ens varen dir que la ballada era a Can Sanxo! Quan arribarem, Herbes Dolçes ja tocaven i no vaig dubtar gens començar a ballar amb la propera cançó que sonas!

Quantes jotes varen tocar i què ràpides!!!!!!! Tocaren també molts de fandangos (menorquins i mallorquins, també el pollençi que no falta a cap ballada) i pocs boleros!!

Vaig passar molt de gust de ballar, hi havia suficient espai i pocs balladors i no et pegaves am el rotllo de devora. El que no m’acompanyaren massa bé foren les sabates, que em patinaven amb el trispol que hi havia, però malgrat això, vaig ballar tot el temps!!

A més, hi havia el ballador “guapo” com deim na Joana i jo, i vaig ballar casi tot el temps amb el rotllo que ell comandava o el dels voltants!

Però, la suada que vaig agafar va ser massa! Vaig arribar a casa brollant i amb la roba ben banyada, que abans de ficar-me dins el llit vaig passar per la dutxa per dormir com un angelet!!

I ara, per quan la pròxima ballada?

PD: Molts d'anys a totes les Maries!