dimecres, 24 de setembre del 2008

Canvis


Aquests dies són grisos i amb pluja!

Tenia ganes de que venguesin aquests dies, sentir aquella olor a terra banyada, sentir aquella frescoreta que et puja de l’asfalt!!

Al final, dilluns passat vaig prendre una decisió. Dia 15 vaig donar els quinze dies a la feina, finalment, vaig aceptar l’oferta interessant per tornar a casa, per tornar al taller.
Empanadir-me? No crec, ja diuen que “vale más lo malo conocido que lo bueno por conocer” i jo men vaig a lo malo conocido i sé què hi ha.
Aquí, a la feina actual, prosperar no prosperaré, i allà un dia d’aquí molt de temps serà nostre.
I res, que dia 30 acab aquí a Túnel i comença una nova etapa. Me fa pena deixar aquí els meus companys, ja que ens duim molt molt bé, però tot no pot ser i s’ha de triar.


“Plou i fa sol, les bruixes se pentinen
Plou i fa sol, les bruixes van de dol”