dimarts, 19 d’agost del 2008

Ballada al Pla na Tesa

Dimecres anarem a ballar al Pla na Tesa, vaig estar a punt de no poder-hi anar, ja que vaig arribar a casa a les 20h amb molt de mal de cap. Així que vaig prendre una pastilla i me vaig tombar una estona a descansar.
A les 21.10 h me vaig despertar amb gana, varem sopar i varem partir cap al pla més fresca que una rosa, menos mal que el mal de cap havia desaparegut!


Trecalada va començar a tocar i tot d’una ens posarem a ballar, ara un rotllo aquí, ara aquell rotllo, un ball en parella, després provarem un altra rotllo, un altra ball amb parella, així fins que va arribar el ballador que noltros l’anomenam “ballador guapo”, que comanda molt bé i no és un al.lot lleig (ho hem de reconeixer). Així que intentarem posar-nos al seu rotllo sempre que varem poder! S’ha de dir que a vegades fa punts una mica complicats, però ho marca molt bé i tot d’una els agafes! Mai hem xerrat amb aquest al.lot i mira que m’he ficat al seu rotllo a totes les ballades que hem coincidit!

No ballarem tots els balls, ja que feien uns boleros molt lentos i unes jotes molt ràpides! Però bé, les jotes ràpides són molt més divertides! Com no duim el ritme com a l’hivern, ens cansarem molt i per això les nostres cames ens demanaven seure.

Com qui no vol la cosa Trecalada va acabar i Quart Creixent ja montava.

Quan va començar a tocar, anarem a ballar el segon bolero, i ens varem tornar a animar amb el Fandango Pollençi i els dos balls que seguiren, però ja era tard i el dia seguent hi havia feina, així que ben animades ens anarem cap al cotxe per anar cap a cases a dormir.