dimarts, 19 d’agost del 2008

Cap de setmana de tres dies


Aquests tres dies de vacances han estat per descansar, hi havia ganes d’anar a la platja però al final no hi anarem cap dia.

Dijous horabaixa vaig anar a veure na Cristina, on vaig passar tot s’horabaixa i decidirem anar a comprar sopar i els cuatre soparem a casa seva! Soparem de pinxos (un antojo meu) i després del postre una partida a la WII. Que varem riure!!!!!!!!! No volguerem fer molt tard ja que jo i en Miquel voliem anar al Pla Na Tesa a veure en Tomeu Penya. Així ferem, arribarem que ja cantava i ens varem anar a dormir quan va acabar!

El divendres voliem anar a la platja, però a la matinada va fer una bona tempesta d’estiu i al despertar, amb l’horatge que feia no ens va fer ganes partir malgrat el cel era ben blau. Anarem a dinar a can Miquel i s’horabaixa anarem a cercar els meus pares que venien de viatge. Més tard partirem a voltar pel poble de Valldemossa.
Què m’agrada aquest poble! Té el seu encant particular, La Cartoixa, les seves Esglèsies, els seus carrerons estrets, la seva beata, els seus jardins, [...] TOT!

Ferem una bona volta pels carrerons, fent-nos fotos, passejant, fins que estarem cansats i decidirem aturar-nos a algun lloc a fer una coqueta de patata (no ten pots anar de Valldemossa sense fer una coca, en s’hivern amb un xocolata, i en s’estiu?). En s’estiu se fa una horxata d’ametlla! Què bona que va ser!!!!!!! Al principi en varem demanar una per provar i dues coquetes de patata, una per cada un. Però en provar l’horxata no dubtarem en comenar-ne una altra!!
Vos ho recoman a tots, HORXATA D’AMETLLA GRANISSADA i és casolana!

I divendres no ferem massa cosa més, sopar i a dormir prest.



Dissabte hi va haver dinar familiar a ca sa pradina, bé, va faltar la meva cosina però erem tots els altres. S’horabaixa ens varem viciar un poc a la WII i es vespre anarem a can Tomeu a celebrar Sant Bartomeu, un bon soparillo i acabarem fent una batalla al SINGSTAR!

I diumenge ja el cap de setmana s’acabava, i s’horabaixa anarem a fer un voltí pel Port de Pollença i acabarem prenguent un Nestea (jo) i un gelat de xocolata (en Miquel) a una terrasseta!
I amb un cop i no res s’ha acabat el cap de setmana de tres dies, ara, esperar que arribin vacances o un pont bó!